بسم الله القاصم الجبارین

صبح روز 30 جولای سال 2006 میلادی باز هم روی جنایتکاران تاریخ سفید شد و باز هم این روسفیدی را اسراییل این زاده نامشروع سردمداران کبر و نفاق به بار آورد.

جنایتی که در آن بیش از 50. زن و کودک به شکلی فجیع در خون خود غلطیدند.

امروز "قانا" در تب شرمساری از انسانیت و عطوفت می سوزد.

مگر می توان از کنار جنازه 8 مادر در حالی که فرزندانشان را به آغوش کشیده بودند تا هرم آتش باروت موشکهای اسراییلی فرزندشان را خاکستر ننماید به سادگی گذشت؟

اما فاجعه قانا یک نکته را بر همگان روشن ساخت و آن این که حزب الله ارتش کشورهای بی حمیت عربی نیست که 6 روزه مقهور صهیونیستها شود و "سید حسن نصرالله" نیز "انور سادات" یا "ملک حسین" که آرزوها و آموزه های امت اسلامی را پای میز مذاکره قربانی کند.

امروز اسراییل پس از 6 سال طعم شکست را مجددا از جوانان شیعه مقاومت اسلامی می چشد و با کشتن زنان و کودکان سعی در تلقین این دروغ را دارد که "ما شکست نخورده ایم!"ا

غم انگیزتر از این فاجعه انسانی سکوت مجامع جهانی و حکام عرب است که حکایتگر دست نشاندگی آنهاست.

امروز و پس از 1400 سال ، از سوی حکام کشورهای عربی بوی مشمئز کننده تفکر عرب جاهلی به مشام می رسد و دل هر بشر صاحب وجدانی از مکنونات این دشداشه پوشان بی غیرت به درد می آید.

شورای باصطلاح امنیت نیز با سکوت و بی تفاوتی خود در برابر این جنایت بعد از هوچی گری بسیار به خاطر اسارت دو سرباز اسراییلی تیر خلاص را بر کالبد نیمه جان خود نشاند.

اما حزب الله لبنان که نه از اعراب سرسپرده یاری گرفته و نه دست نیاز به سوی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر دراز کرده است یک تنه مدعیان نیل تا فرات را در جای خود میخکوب ساخته است و این بدان جهت است که فرمول شکست ناپذیری در برابر باطل را به خوبی از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی"ره" فرا گرفته است.

"ملتی که شهادت برایش سعادت است پیروز است"

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا